مبلمان ویلایی, مبلمانشهری

سطل زباله پارکی و شهری دیجی شهری

دیجی شهری فروشگاه محصولات تولیدی شرکت بازتوسعه شهری میباشد

تولید وعرضه انواع سطل زباله پارکی و شهری بتنی و بتنی فلزی و ….. در طرح های مختلف و زیبا و رنگ های متنوع مناسب برای استفاده در فضای باز، خیابان ها ، پارک ها ، مدارس و مهد کودک ها. سطل زباله پارکی و محصولات تولیدی شرکت از بهترین و مرغوب ترین متریال و اجناس با کیفیت بالا تولید شده است. مدیران و طراحان شرکت با تفکر محیط زیستی سالم در کنار زیبایی شهری با استفاده از برترین مواد اولیه محصولات خود را تولید و در اختیار شهروندان قرار می دهد.
سطل زباله پارکی و شهری عرضه شده دیجی شهری یکی از پرطرفدارترین و فروش ترین محصولات مبلمان شهری میباشد که مورد توجه شهرداریها و سازمانهای دولتی و بخش خصوصی می باشد که در ساخت سطل زباله شهری و پارکی از بتن الیافی مواد با دوام بالا و مقاوم در برابر ضربه و شرایت یخبندان استفاده شده است. از این سطل زباله می توان در پارک ها و مسیر های پر رفت و آمد استفاده نمود . رعایت اصول مهندسی و کیفیت رتبه یک و ظرافت های طراحی در ساخت سطل زباله ، آن را به سطل زباله ای شیک و چشم نواز برای اماکنی عمومی مانند پارک، بوستان ها و همینطور محوطه سازی ویلا، تبدیل کرده است.

تنوع طرحها . زیبایی ، دوام ، مقاوم شده با شاسی بتنی محصولات تولیدی شرکت را متمایز نموده است . جهت دریافت کاتالوگ ها با ما در ارتباط باشید از طرق واتس اپ

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *